چرا رستاخیز نباید اکران شود؟

بسم الله الرحمن الرحیم
️اطلاعیه مهم️
ﺳﺮﺍﻧﺠﺎﻡ پس از لابی های مکرر، فیلم موهن و سراسر اشکال "رستاخیز " اجازه ی اکران گرفت و علی رغم تلاش عده ای از علما و بزرگان، متاسفانه روز عید بنا بر اکران این فیلم دارند.
عده ی زیادی از جامعه ی مذهبی در جریان إشکالات اساسی و عمده ی این فیلم هستند ولی متاسفانه بعلت کم کاری و غفلت مان تعداد زیادی از محبین و دلسوختگان اباعبدالله علیه السلام در جریان این فیلم و توهین هایش ب ساحت مقدس اهل بیت علیهم السلام و تحریف واقعه ی عاشورا نیستند.

فلذا بر ماست از ابزار رسانه ای مان نهایت استفاده را کرده و قدمی کوچک در راه حفظ مقدسات شیعه برداریم و با آگاه کردن ️حتی  یک نفر  موجی از اعتراض و نارضایتی از این فیلم قبیح ایجاد کنیم ک شاید مانع اکران این فیلم سراسر توهین شویم.

إشکالات اساسی فیلم:
١- وجود نداشتن حرمله در داستان فیلم!
٢- بر گشتن خون علی اصغر علیه السلام ب زمین و ریختن آن روی سم اسب اباعبدالله علیه السلام
حال آنکه بر أساس تمامی روایات این خون ب آسمان رفته و باز نگشته.
٣- نشان دادن چهره ی حضرت عباس علیه السلام ومعرفی ایشان بعنوان یک فرد قوی هیکل و قلچماچ، بدون تکیه بر ادب و معرفت ایشان نسبت به برادر و امام شان، که تأثیر خاصی هم در واقعه ی عاشورا نداشته است.
٤- نشان دادن چهره ی علی اکبر علیه السلام و کشته شدن ایشان تنها با یک زخم کوچک در صورت!!! و اصلا إربا إربایی در این فیلم معنا نمی دهد.!!
٥- وارد شدن خانواده ی حر در جریان فیلم! دختر و همسر وی! حال آنکه بر أساس تمام تواریخ حرفی از خانواده ی حر ب میان نبوده است.
٦-چرخیدن داستان بر پایه ی یک جریان عشق و عاشقی!! و در واقع عاشورا در کنار این داستان قرار دارد!!!


٧- موسیقی فیلم ک یک فرد غیر مسلمان هالیوودی ساخته و کوچکترین احساسی نسبت ب واقعه‌ی عاشورا نداشته و در نهایت آنچه ک از آب درآمده مانند فیلم های اساطیری همچون کشتی نوح و کتاب آفرینش و ...است و ذره ای تقدس در آن نیست.


٨- بیان صرفا تاریخی بودن واقعه ی عاشورا تا مذهبی بودن و تقدس آن و اینکه یکی از ارزش های شیعه و مقدسات شیعیان امام حسین علیه السلام هستند. در واقع آنچه ک در این فیلم مطرح میشود شجاع بودن یک مردی ب اسم "حسین" علیه السلام است ک اتفاقا نوه ی پیامبر هم بوده است!!! نه امام و ولی و مقتدای شیعیان!


بنظر می رسه جناب درویش برای اینکه بتونه خودش رو جهانی کنه، خواسته فیلمی بسازه ک مقبولیت جهانی داشته باشه و عاشورایی در ذهن خودش خلق کرده ک برای مردم دنیا جذابیت داشته باشه.
لبیک یا حسین علیه السلام
#کمپین_رستاخیز_ممنوع
#کمپین_مخالف_رستاخیز
#کمپین#فیلم#توهین_آمیز#رستاخیز
#همگی#مخالفت#خود#را#اعلام#کنید#ارشاد
#محکوم_میکنیم
#تحریم_اکران_فیلم_رستاخیز
#تحریف_واقعه_عاشورا

منبع